fredag 29 maj 2009

Framåtskridande

Filten börjar arta sej. Sen i måndags har jag nu åstadkommit över 20 rutor vilket innebär att jag bara har sisådär 50 kvar.
Ångesten inför Sweden Rock börjar ta form den med. Dels för att jag av någon outrgrundlig anledning har fått ett smärre återfall. Jag har så ont i mina ben att jag har svårt för att ens sitta längre stunder och det bådar ju gott inför en långfestival. Nåja, det ordnar sej säkert. Däremot så är frågan vad jag ska ha med mej för pyssel som inte väger multum och inte tar slut med en gång. Ska jag gå pysselfri en hel vecka? Eller halv vecka då, men ändå? Vi får se. Tills dess halvligger jag i soffan och virkar och nästan hoppas på att de inte ska ringa in mej imorgon. Iofs så går det att sitta x-vak även när man har ont, men roligt är det fan inte.

Well. Ha en skön weekend folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar